סדנאות לירידה במשקל ובריאות

השמנה היא סימפטום לאורח חיים לקוי, והטיפול הנקודתי של דיאטה בדרך כלל נתפס כ"קשה" וגם לא מספק. לכן, בכדי לרזות ולשמור על המשקל האידיאלי החדש יש לערוך שינוי מהותי באורח החיים הכללי ובאופן מודע ומהנה וכך נשיג תוצאות לאורך זמן. סדנאות לירידה במשקל ובריאות מקנות כלים פרקטיים לפעילות גופנית, תזונה מתאימה ואורח חיים מאוזן. בדגש על שינוי אמיתי בהרגלים לטווח הארוך, בניגוד לדיאטה נקודתית.

סדנאות לירידה במשקל

כיצד להפוך את חיינו לטובים ומאושרים יותר על ידי למידה של כלים פרקטיים לאורח חיים בריא ופעיל. נתייחס לנושאים של פעילות גופנית, תזונה בריאה ושלוות הנפש.

הקשר בין פעילות גופנית לאושר

כיצד להפוך את חיינו לטובים ומאושרים יותר על ידי למידה של כלים פרקטיים לאורח חיים בריא ופעיל. נתייחס לנושאים של פעילות גופנית, תזונה בריאה ושלוות הנפש.

זה רק ספורט
(פסיכולוגיה של הספורט)

הרצאה המשלבת ערכים חשובים לקבוצה כגון: עבודת צוות, פתיחות ומודעות אישית, להתמודדות עם מצבי לחץ, פיתוח מוטיבציה ועוד.

"הדרך הטובה ביותר ליצור את העתיד היא להמציא אותו בעצמינו״

כיצד מצבים שונים באימונים ותחרויות מביאים אותנו להחלטות חדשות והישגים מרשימים שלא חשבנו עליהם. על ההתמודדות עם אתגרי החיים בשילוב ספורט תחרותי מאת מורן סטרולוביץ אלופת ישראל באקרובטיקה לשעבר בדרגה בינלאומית לנוער.

כלים פרקטים להצלחה

סדנה חווייתית שתקנה כלים ומיומנויות לשילוב אורח חיים בריא ופעיל.

פעילות גופנית ומחלות לב וסכרת

כיצד משפיעה פעילות גופנית על מחלות שונות ומה ניתן לעשות על מנת למנוע אותן רגע אחד קודם.

סדנת "דרך הספורט"

סדנה חוויתית בה נלמד על השילוב של אורח חיים בריא ופעיל לצד ניהול קריירה, חיי זוגיות ומשפחה.

העצמה באמצעות פעילות גופנית

איך ניתן לפרוץ גבולות פיזיים ומנטליים? איך פורצים קדימה? איך נשיג את החלומות שלנו? ואיך נסלול את הדרך אל הפסגה. סדנה אינטראקטיבית בה נחווה חוויות מידיות של הצלחה תוך שילוב פעילויות מאתגרות אשר דרכן תיווצר תחושה של העצמה והצלחה אישית . הסדנה מתבססת על סיפור אישי של אלופת ישראל לשעבר באקרובטיקה בדרגה בינלאומית. סדנת "דרך הספורט" – סדנה חוויתית בה נלמד על השילוב של אורח חיים בריא ופעיל לצד ניהול קריירה, חיי זוגיות ומשפחה.

גלילה למעלה דילוג לתוכן