סדנאות ופעילויות העצמה נשית

הנשים במשרד יהנו מיום מסדנאות ופעילויות השמות דגש על העצמה נשית, תוך כדי משימות מאתגרות, כיפיות ומהנות. ערכים עיקרים של הסדנאות הינן מוטיבציה להתמדה, התמודדות עם שחיקה, חיזוק תחושת הערך העצמי, ניהול זמן, עבודת צוות, ועוד.

"על נשים מצליחות"

ניתוח גורמי ההצלחה בקרב נשים מובילות לאורך ציר הזמן.

העצמה נשית באמצעות אופנה

סדנת העצמה מיוחדת המשלבות עבודת כפיים, יצירתיות וחופש ביטוי. נקודת ההתחלה של כולם היא "הבד הלבן"- החלק, הנקי. במהלך הסדנא כל "בד לבן" מקבל משמעות ופיתוח אישי של היוצר אותו. הסדנא מאד חוויתית ומאתגרת.

סדנת טיפוח

הכנת סבונים , קרמים ובשמים טבעיים.

סדנת הכנת תכשיטים

סדנה בה נכין תכשיטים ע"פ תאום המזמינים.

סדנת איפור ויופי

סדנה חווייתית בה נלמד איך להשתמש נכון באיפור ולהחמיא לעצמינו.

נשים מלבושים ומה שביניהם

על תזונה, סטייל ודימוי גוף: בהנחיית דיאטנית מוסמכת ובליווי סטייליסטית! נכיר מדדים אנתרופומטריים: מהי דיאטה? נכיר סוגי דיאטה שונים, מהו משקל אידיאלי מול משקל רצוי, ובכלל – משקל תקין מהו?,היקפים, אחוזי שומן, רזון קיצוני והפרעות אכילה: סוגים, השלכות, שכיחות ובעיקר מניעה וטיפול. משלב הרצאה והצגה מוחשית של טיפים בלבוש . משך – כשעתיים. חשוב, שימושי, בריא ומהנה!

סדנת טעימות של בישול בריא

כולל טיפים ומתכונים! טעים, מחכים, בריא ומהנה. בהנחיית דיאטנית קלינית מוסמכת, בשילוב הומור וכיף!

סדנת העצמה נשית

לגעת באמת שלנו דרך המציאות הקיימת ללמוד לאהוב את עצמנו כמו שאנחנו ללא ביקורת ושיפוט.

סדנת סטיילינג

סדנה בה ילמדו המשתתפים כיצד להתאים לעצמם את הלבוש והפריטים המחמיאים ביותר עבורם וכיצד ניתן לשדרג את הנראות הכללית שלנו בהתחשב לנתוני גופינו.

Life dance

ספורט עם חיבור רגשי כך שהכל מתמלא תוך כדי שיעור… גם הגוף וגם הנפש מלאים וכך נותנים מענה כולל ויוצרים תחושה מדהימה של שלמות. זה פשוט כיף! שיעור מתחיל בריקוד של סגנונות שונים כך שכל שיר הוא מסגנון אחר: מודרני, היפ הופ, גאז, הודי, פלמנקו, אפריקאי ועוד.

כך אישה מבטאת צדדים רגשיים שבה (מודרני) לצד קשיחות (היפ הופ) לצד אצילות וגאווה נשית (פלמנקו) לצד פראיות (אפריקאי) – הכל בתנועות לא קשות שכל אחת תוכל להשתלב גם ללא נסיון קודם ובחשיבה על מתיחת שרירים וחיזוקם תוך כדי והעלאת דופק יותר ויותר משיר לשיר.

 

גלילה למעלה דילוג לתוכן